ingen vet

det är läskigt hur kärleken ibland liknar mer med hat en med kärlek. vi älskar men vi hatar samtidit..vi älskar men vi sårar... kanske inte med mening men vi gör det...vi tror vi har rätt att göra det.

den dagen vaknade hon med ont i magen ,hon trodde det är från maten eller kanke för att hon var så trott.men hon visste inte att det var på grund av vad som skulle hända senare i dag.
hon träffade hennes kille .de bestämde gå på en kaffeteria...

'jag friser' det var hennes enda ord.

'vill du säga nånting´? frågade han.

'tror du vi passar ihop?'

'varför frågar du?'

'kommer du ihåg när jag ringde dig för några dagar sen. du sa till mig att jag står dig, jag sa förlåt och jag la på.' 'jag tror inte att du älskar mig, så det är bättre göra slut idag.'

de kramade för sista gången och hon började darra även om det slutade regna .

hemma på sängen tänkte hon på sista stunden de hade tillsammans , på mobilen hade hon 10 missade samtal och 1 medelande:

'jag lärde mig älska allt som var min.men jag kunde leva utan de. men utan dig , jag kan inte leva.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0